Frank

Verhaal van Frank

Mijn ervaring met Op Weg Naar Huis

Ik ben Frank en deel mijn verhaal met mijn ervaring van de stichting Op Weg Naar Huis.

Dakloos

Door omstandigheden was ik al Ik geruime tijd dak/thuisloos. Geen fijne situatie.

Frank dakloos

We live in a world where there is so much wealth. There shouldn’t be a homeless person. That’s crazy. – Raheem De Vaughn

TV Rijnmond

Via een programma op tv Rijnmond ben ik in contact gekomen met de dames van Op Weg Naar Huis. Ik deed dat via hun website.

Snel handelen

Door het snel handelen van deze dames ben ik in een zeer korte tijd enorm geholpen. Zij hebben mij geholpen met een opening vinden naar nieuwe (tijdelijke) woonruimte. Tevens regelden zij andere praktische zaken. Zaken die voor anderen zo gewoon zijn.

Vrijwillig

De dames van de stichting Op Weg Naar Huis zijn bij alles zo belangstellend en betrokken. En dat nog vrijwillig ook!!

Nieuwe toekomst voor Frank

Ik ben er nog lang niet. Maar door deze dames zie ik weer genoeg kansen om weer aan een nieuwe toekomst te beginnen. Heb er zin in.

Zonder hen was het me nooit gelukt!

Op Weg Naar Huis

OWNH zet zich in voor mensen die door onvoorziene omstandigheden dakloos zijn geworden. En dus tussen wal en schip geraken’ daar zij geen psychische of verslavingsproblemen hebben. In sommige gevallen hebben deze mensen zelfs gewoon een baan maar geen ‘dak!’. ‘Onzichtbare daklozen‘ noemen wij dit.

Volg ons op Facebook voor het laatste nieuws. Lees ook het verhaal van Lars.